העבודה לא תברח

העבודה לא תברח מכירים את אלה שיש להם זמן…

האם זה נכון? האם העבודה לא תברח? האם זה שלא עשיתי את העבודה היום ואני עושה אותה מחר, זה עוצר אותי מלהכניס עבודה אחרת? אם אני יעבוד יותר יהיה לי יותר עבודה? ואז יהיה לי יותר כסף?

האמת שאותי באופן אישי לשמוע שכירים אומרים את המשפט הזה אני מבין אותם, באמת שום דבר לא יברח להם (לשכירים) עד שהם יעשו איזה פשלה ואז.. אבל העבודה לא תברח, זה בטוח.

אבל לשמוע עצמאיים אומרים את המשפט הזה פשוט עושה לי חלחלה.

עצמאי זה בן אדם שלקח על עצמו משימה, משימה קשה, להקים עסק, ורק אם יש לך תשוקה להצליח, תאווה להצלחה רק אז אתה יכול להצליח, ובניגוד לשכיר, כעצמאי אי אפשר לעמוד במקום, זה או ללכת קדימה , או, ללכת אחורה.

אז שאני מדבר עם עצמאיים ואני רוצה לקדם אותם, אם מבחינתם "העבודה לא תברח" או, בשעה 17:00 הם בבית (אפילו 18:00) אני יודע שהם לא לקוחות בשבילי.

העבודה שלי זה לספק לבן אדם עבודה, ואם בעל עסק לא מוכן לתת את כל כולו, אם הוא לא מוכן להשקיע, את הזמן שלו, ולקדם את העסק, הוא כנראה לא לקוח טוב בשבילי.

ואני לא אומר את זה מתוך גאווה או חס ושלום להגדיל את עצמי.

אני אומר את זה, כי אם אני מספק לעסק טלפונים, ואין לו זמן כי הוא בשעה 17:00 הולך הביתה, ואין לו תשוקה להגדיל את העסק, כנראה שהטלפונים שאני מספק ילכו לפח, וכנראה, רק כנראה שאחרי תקופה מסויימת הוא יפסיק את ההתקשרות ביננו, כי זה פשוט לא יהיה רווחי בשבילו, הוא לא מוציא מזה עבודה.

העבודה לא תברח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *