wordpress

רוצה לבנות אתר אבל "מפחד" מההוצאה.

בניית אתרים אינטרנט יכולה לעלות (על פי רוב) בין אלף ל-10 אלף ₪ חד פעמי, לא ניכנס לזה, זה תלוי בסוג האתר, תדמית או מכירות, כולל באנרים או לא כולל, עם הכנסת מוצרים או ללא הכנסת מוצרים, עם סליקה או ללא סליקה ועוד.

על פי רוב בניית אתר בממוצע נעה סביב 4000 ₪.

אחסון ואחזקת אתר עולה בין 25 ₪ בחודש ל-1000 ₪ בחודש, שוב זה תלוי מה אתם מאחסנים.

על פי רוב אחסון אתר אתר נע בסביבות 80-90 ₪ בחודש.

וכמובן יש הוצאות נוספות של צלם (למי שצריך), קידום, תוספים שרוצים לדברים שהם לא סטנדרטים ועוד.

אז אחרי שסיכמתי 99% מהעלויות, אני יכול לעבור לנקודה לשמה התחלתי בכלל לכתוב את המאמר.

wordpress

הם סומכים עלינו ב-100%

לא מעט לקוחות שמגיעים אלינו לבניית אתר שואלים, תוך כמה זמן אני בדף ראשון בגוגל? כמה עבודה יהיה לי מהאתר? בטוח שהאתר יעבוד? אז התשובה שלי לכולם היא שכלום לא בטוח, ועד שאבא שלי לא יקנה את גוגל אני לא מבטיח שום דבר לאף אחד.

בניית אתר מותאם אישית

אבל, ויש אבל גדול, לבנות אתר זה השקעה הכי טובה שיכולה להיות לעסק.

  1. היא יחסית זולה – ביחס להשקעה בעסק, בואו נסכים שההפסד המקסימלי שיכול להיות לי הוא סביב 15 אלף שקל, לא קרה לנו אף פעם שלקוח הוציא כזה סכום ולא הכניס את הרוב המוחלט, אנחנו כמובן מדברים על ה- WORS CASE, אנשים משקיעים בעסקים עשרות אלפי שקלים ואפילו מאות אלפי שקלים רק בשביל לנסות משהו, פה באתר אינטרנט הסכום יחסית זניח והתמורה היא מקסימלית.
  2. הרוב מצליחים – 90% הצלחה – אז אחרי שדיברנו על המקרים הכי גרועים, אנחנו יכולים להגיע שלמעלה מ-90% מהלקוחות שלנו מצליחים, ולמעלה צ-98% מהלקוחות שלנו רווחים, זה ממש מצב נדיר שיש לקוח שמפסיד כסף מהאתר.

ועוד משהו, כמובן שללקוח יש תפקיד מאוד חשוב, כל בעל עסק הוא גם איש מכירות, ואם אתם בונים אתר, לפחות בהתחלה אתם המזכירה /  Call Center / אנשי מכירות, צריך להיות לכם כושר מכירה, והאמת שהמכירה באינטרנט שונה ממכירה פרונטלית, אבל אחרי כמה לקוחות כבר מבינים איך הדברים עובדים ויותר קל.

אבל חשוב לי להבהיר שאתם בונים אתר יש לכם משימה לא פשוטה, גם אם בניתם אתר מקסים, והאתר עובד, המשימה שלי הסתיימה כאשר הלקוח התקשר אליכם, מכאן זה כבר עבודה שלכם.

אם הגעתם עד כאן ונשמע לכם מעניין, אנחנו מזמינים אתכם אלינו לפגישת ייעוץ, ללא תשלום וללא התחייבות, נשב שעה ביחד ונראה מה הפוטנציאל של העסק שלכם מהאינטרנט.

תודה רבה
מורן אהרון
054-7614779

2 thoughts on “רוצה לבנות אתר אבל "מפחד" מההוצאה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *