בניית אתר

להשקיע באתר 1 או לבנות 2 אתרים

לעיתים קרובות אני נדרש לתת תשובה לשאלה, מה עדיף אתר אחד חזק וגדול או לפתוח כמה אתרים.

אז אני שואל את הלקוח למה הוא רוצה כמה אתרים. אם זה פשוט בשביל למכור את אותו דבר במספר אתרים, בד"כ אני ימליץ ללקוחות לבנות אתר אחד.

לעומת זאת, אם ישנם מקרים שאני בהחלט ימליץ ללקוח לבנות יותר מאתר אחד.

במקרים בהם ללקוח יש מספר תחומים שהוא עוסק בהם, והקשר בניהם הוא מקרי לחלוטין אני אמליץ ללקוח לבנות 2 אתרים.

לדוגמא הנדימן שמעביר קורסים בנושא נגרות ותחזוקת הבית. אני אמליץ ללקוח לבנות אתר אחד הנדימן ואתר אחר לקורסים לנגרות ותחזוקת הבית.

בניית 2 אתרים

יתרונות בבניית אתר אחד.

  • כאשר אנחנו בונים אתר אחד, ומצליחים להגיע לתוצאות בגוגל הרי שקיבלנו מגוגל אסמכתא למהימנות של האתר, בד"כ אתר שכבר מקודם בגוגל, יהיה יותר קל לקדם תחומים או שירותים נוספים מאשר לבנות אתר נוסף.
  • כאשר אתה מאגד הכול תחת אתר אחד, לקוח מזדמן שמגיע לאתר יכול לראות שירתים נוספים שאתה מציע ואולי לרכוש גם אותם.
  • אתר אחד (שמסודר נכון) עם חומר רב נותן לגולש תחושה שמדובר בעסק גדול ורציני, הלקוח יראה את האתר כאתר רציני ויהיה לו יותר נוח לקנות.
  • כאשר יש לך אתר אחד יש לך כתובת אחת לכל השירותים שלך, ככה שאתה לא צריך לחלק את כרטיסי הביקור / מיילים / הפניות של לקוחות ל-2 אתרים, כולם מגיעים או ציינים את אותו Domain.

יתרונות בבניית 2 אתרים.

  • 2 אתרים יכולים להעביר מסר יותר טוב, שלא מבלבל את הלקוח, בדוגמא שנתנו ל-הנדימן, לקוח שנכנס לקבל שירותי הנדימן ורואה קורסים עלול להתבלבל ולחשוב שהוא לא הגיע למקום הנכון.
  • מיקוד – כידוע, דף הבית באתר הוא בד"כ הדף החזק ביותר וגוגל מתייחס אליו בצורה מאוד רצינית, הוא גם מקרין על שאר האתר, כאשר אנחנו בונים 2 אתרים, ניתן למקסם את הפוטנציאל של דף הבית לנושא אחד בלבד, מאשר אתר אחד שיש לו דף בית אחד וצריך לחבר שם את 2 הנושאים.

נשארתם עם שאלות? רוצים לבנות אתר ולא יודעים אם כדאי לבנות אתר אחד או 2, אנחנו כאן בשבילכם, צרו איתנו קשר לכל שאלה ונשמח לסייע.

אנו מציעים פגישת ייעוץ חינם, ללא תשלום וללא התחייבות, רוצים להתייעץ איתנו?
התקשרו 054-7614779.

נשמח לעמוד לרשותכם
מורן אהרון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *