איפה קונים שקיות גופיה

איפה קונים שקיות גופיה

מה שקיות הגופייה אומרות על העסק שלכם ולמה חשוב איפה לקנות אותן

נתחיל מהסוף – שקיות גופיה שיתנו מענה הולם ללקוחות שלכם, ובונוס משמעותי לעסק שלכם אפשר ואף מומלץ לרכוש כאן:

  • מטריאלס מוצרי אריזה
  • G.B.A – גרון שיווק בע"מ
  • אופיר ספקים

תחשבו במונחים של לקוח ותבינו מה טוב לעסק

כשאתם נכנסים לחנות, לא משנה איזו: מכולת, ירקניה, משתלה, מכשירי חשמל… יארזו לכם את המוצר או המוצרים בשקיות ניילון.

אם האבטיח שארזו לכם בירקניה יפרוץ את השקית ויתרסק על המדרכה בדרך למכונית (וזה קורה לא פעם), הלך הקינוח המרווה שפִנטזתם עליו להערב + 30 שקל, וספק אם תחזרו לירקן שחוסך על שקיות באיכות הולמת.

עכשיו נחזור לעסק שלכם. כאן אסור שפדיחה כזאת תקרה. לכן, אתם צריכים שקיות חזקות שיחזיקו כל מוצר שאתם מוכרים ויביאו אותו בשלום לבית הלקוח.

שקיות כאלה דורשות התחשבות בסוג, בגודל ובמשקל המוצרים שיישבו בשקית. ובשביל שהשקיות יעמדו בסטנדרטים הנכונים אתם צריכים יצרן אמין ותכנון מוקדם שלוקח בחשבון את כל הפרמטרים. ויש כאלה יצרנים, לא הרבה, אבל יש!

שקיות גופיה חזקות תפורות על הצרכים שלכם

שקיות גופיה חזקות דורשות שילוב אופטימלי של שני מרכיבים: עובי הניילון ואיכות הניילון. איך יודעים מה דרוש?

אפשרות אחת – לקנות על עיוור וללמוד מניסיון הלקוחות. השקיות יחזיקו מעמד? יופי! יקרעו? ממש לא יופי! נכון, תמיד אפשר לתקן, אבל יפה שעה אחת קודם.

האפשרות השנייה והנבונה – ללכת על בטוח ולרכוש שקיות שימלאו את ייעודם כמו שצריך. לשם כך, פנו ליצרן בעל יכולת להבין את הצרכים שלכם ולייצר שקיות בעובי הנכון ומניילון איכותי שיעמוד בעומס.

איפה קונים שקיות גופיה

שקיות גופיה בהתאמה אישית לכל מידה

אם אתם צריכים שקיות גופיה בגדלים שונים מהסטנדרט הקיים, פנו ליצרן המתמחה בהתאמה אישית ותקבלו מענה הולם לצרכי הלקוחות שלכם.

שקיות גופיה מודפסות – פרסום חינם לעסק שלכם

שקיות הן כלי מעולה לפרסום העסק. השקית יכולה לשמש כשלט חוצות מהלך. כל זה בתנאי שמטביעים על השקית את לוגו העסק, סימן רשום, כתובת, סיסמה או מבצע אטרקטיבי.

פנו ליצרן שקיות שמספק שירותי הדפסה – כך העסק שלכם יעמיק לתודעת לקוחות קיימים ויופץ אל לקוחות חדשים.

שקיות גופיה צבעוניות – משדרגות את חוויית הקניה ותורמות לשמירה על הסביבה

יותר ויותר בעלי עסקים מבינים שאפשר לנצל את שקיות הגופייה למטרות שתורמות לעסק הרבה מעבר לתפקידם הפונקציונאלי לשאת את המצרכים. אחד הגורמים הוא צבעוניות השקית.

שקיות צבעוניות מוסיפות לחוויית הקניה ממד שמח, כי פשוט כיף להכניס את המוצרים לשקית צבעונית – אדום, צהוב, כחול, ירוק ורוד… מי אמר ששקיות גופיה צריכות להיות לבנות או שקופות או שחורות!

וכשאוהבים משהו לוקח לו יותר זמן להגיע לפח הזבל. וזה בדיוק מה שקורה עם שקיות צבעוניות – הן נשמרות יותר זמן ברשות הלקוחות, נעשה בהן שימוש חוזר, ועל הדרך הן תורמות לשמירה על הסביבה.

שקיות גופיה במחירים שווים לכל כיס

שוק הניילון רווי בספקים. אבל כדי להנות ממחירים טובים, תמיד עדיף לפנות לגדולים. פשוט כי הם רוכשים את חומרי הגלם בהנחת כמות, וכדי להיות אטרקטיביים במחיר, מגלגלים את ההנחה אל הלקוח.

אם אתם מחפשים שקיות גופיה איכותיות עם כל האקסטרות שהוזכרו, ובמחיר אטרקטיבי, אנחנו ממליצים ליצור קשר עם אחד משלושת הספקים הנ"ל או עם שלושתם. מניסיוננו, לא תצטרכו להמתין על הקו, ותהנו משירות זריז, יעיל, ידידותי ומחויך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *