מקדם אתרים או יועץ עסקי

מקדם אתרים או יועץ עסקי?

שמי מורן אהרון ואני מקדם אתרים, זה הטייטל הרשמי, אבל האמת שאני לא רואה את עצמי כמקדם אתרים.

אני רואה את עצמי כמקדם עסקים, בואו נתחיל.

כאשר לקוחות מגיעים אלי (לבנייה ו-) לקידום האתר אנחנו עוברים ביחד סוג של תהליך עסקי, בתהליך אנו בודקים מה כדאי לקדם בגוגל? תהליך כזה נכון וכדאי לעשות גם לעסק וגם לאתר, בלי קשר בכלל לקידום האתר, גוגל בעצם נותן לנו מראה של מה שאנשים מחפשים.

עוד שאלה שאנחנו בודקים (בגוגל, בלייב עם הלקוח) האם מה שהלקוח חושב שטוב לו זה גם מה שטוב לו באמת? האם מה שהלקוח רוצה לקדם זה התחום שבו כדאי לו להשקיע? בדיקת כדאיות.

פעמים רבות לקוחות רוצים לקדם תחומים לא רווחים בלשון המעטה, ותחומים שהרבה יותר רווחים והרבה יותר משתלמים הם מצניעים, יש להם את היכולת, הידע והכלים לעשות דברים הרבה יותר רווחים, בתוך העסק שלהם, בלי לשנות כלום, אבל הם מעדיפים לעשות את מה שהם רגילים.

  • מנקה בניינים שלא ניסה אף פעם לפרסם אחזקת מבנים (גם ככה הוא בקשר עם 1001 בעלי מקצוע).
  • חנות פרחים שלעולם לא ניסתה לשווק עיצוב פרחים לאירועים (גם ככה היא עושה למעצבי אירועים פרחים לאירועים).

יש עוד דוגמאות לרוב, ואני יכול לכתוב ספר שלם רק על שינויים קטנים שעשינו ללקוחות והעסק קיבל בוסט, ואחרי כמה חודשים העסק פרח.

רוצים לשמוע על הדוגמאות הנוספות? מה אתם יכולים לעשות? אני מזמין אתכם לשעת פגישה עלי ללא תשלום, התקשרו אלי מורן – 054-7614779.

לעומת זאת, יש לקוחות שעושים טעויות.

לקוח שרצה למכור מוצרים ייחודים, אבל המחיר שלהם בשוק נמוך וההשקעה הייתה גדולה שלא שווה למכור אותם, אמרתי ללקוח, למכור אותם יעלה לך יותר מאשר להשאיר אותם אצלך.

לקוח אחר שינה את כל נושא השירות שהוא נותן במשרד בעקבות הפניות של תת תחום בתחום העיסוק שלו.

ולכן אני כמקדם אתרים לא רואה את עצמי רק כמקדם אתרים, אני ממש רואה את עצמי כמקדם עסקים.

בעזרת תכנון נכון, אתה יכול לקדם את העסק שלך בגוגל בצורה נכונה, שכאשר תגיע לתוצאות (90% מגיעים לתוצאות) אתה גם תרוויח מזה.

כן גם קרה לנו שלקוח הגיע איתנו לתוצאות מדהימות אבל לא היה מספיק רווחים, החלטנו לשנות מסלול ולנסות דברים אחרים, וזה עבד, הוא לא נטש את התחום הראשון, אותו תחום שהעסק מבוסס עליו, אבל בעזרת יצירת אפיק רווח נוסף הוא יכול להרוויח הרבה יותר כסף.

לכן, אם אתם רוצים לקדם את האתר שלכם, או העסק שלכם, בין אם אתם בתהליך של בניית אתר, או שכבר בניתם אתר, אנחנו מזמינים אתכם אלינו לשעה של ייעוץ בחינם, בשעה הזאת אנחנו נבחן את האפשרויות העומדות בפניכם ונייעץ לכם, חינם אין כסף, על אפיקים שלדעתינו כדאי לכם להשקיע בהם.

לסיום.

כמונו יש עוד מאות מקדמים, מקדמים טובים שיודעים לקחת את הצעד שלכם קדימה, לא פעם לקוח בא אלינו עם אתר ואמרנו לו תשמע אתר מדהים, תכנים נהדרים, למה אתה רוצה לעזוב את החברה שאתה עובד איתה? האמינו לי שזה קרה יותר מידי פעמים.

יש הרבה בעלי מקצוע טובים בשוק, רק תוודאו שאתם הולכים לבעלי מקצוע איכותיים, מקצועיים, עם ניסיון שידעו לקחת אתכם קדימה.

בהצלחה
מורן אהרון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *